V IMAP mapo se shranjujejo poslana e-sporočila, pogosto pa se lahko zgodi, da e-poštni odjemalci ne sinhronizirajo ustrezno te mape. Med najpogostejše razloge za nepravilno sinhronizacijo sodijo:
- neuporaba IMAP protokola na vseh napravah,
- pot poslanih sporočil ne kaže v enako mapo "Poslano – Sent",
- sinhronizacija mape "Poslano" v e-poštem odjemalcu poteka prek lokalne mape, namesto da bi bila sinhronizirana s strežnikom.
Prvi korak za uspešno sinhronizacijo je, da pravilno dodate e-poštni naslov v e-poštni odjemalec. Mapa "Poslano" naj ima nastavljeno pot v "Sent" in ne "Sent Messages". V nadaljevanju preverite, kako preveriti to nastavitev v različnih napravah.
WINDOWS OUTLOOK
- Izberite Tools -> Account Settings, zavihek Email -> Change -> More Settings.
- V polju Folders izberite Chose an existing folder -> Sent.
APPLE MAIL
- Odprite aplikacijo Mail.
- Izberite Mail -> Preferences -> Accounts -> Mailbox Behaviours.
- Preverite polje Store sent messages on the server, ki mora biti obkljukano ter spremembe shranite.
- Po spremembi preverite Mailbox -> Use This Mailbox For -> Sent.
ANDROID
- Izberite Settings -> Account Settings -> Folders.
- V polju Sent folder izberite mapo Sent.
IPHONE IN IPAD
- Zaženite Settings.
- Izberite Mail Contacts and Calendars.
- Pod poljem IMAP izberite svoj račun.
- Izberite Mailbox Behaviours in nato Sent Mailbox.
- Preverite, če je mapa Sent označena kot On the Server.
Potrebujete dodatno pomoč? Pokličite nas na telefonsko številko 059 335 005 ali nam pišite na info@prasicek.si in z veseljem vam bomo pomagali!