Če za pošiljanje e-pošte uporabljate Outlook, povezan z drugim tovrstnim programom (Gmail, Yahoo mail itn.), se lahko zgodi, da dobite obvestilo o napaki: "IMAP Error synchronizing folder 800CCC0E-0-0-560". Prisotnost napake se kaže tudi v upočasnjenem delovanju Outlooka ali operacijskega sistema Windows. V nadaljevanju preverite najpogostejše razloge za to napako in kako jo odpraviti v nekaj korakih.
Razlogi za napako 800CCC0E-0-0-560
Do omenjene napake pride zaradi napačne sinhronizacije IMAP mape. Za napako je kriva težava na lokalni napravi oz. v lokalni e-poštni aplikaciji in ni povezana z e-poštnim strežnikom. Razlogi za napako so najpogosteje v tem, da:
- IMAP račun ni pravilno sinhroniziran,
- je PST datoteka poškodovana ali prevelika,
- so nastavljene napačne nastavitve uporabniškega profila,
- je na lokalni napravi premalo prostora za shranjevanje e-pošte.
Odprava napake 800CCC0E-0-0-560
- Zaženite Outlook in izberite zavihek Datoteka (ang. File).
- Kliknite na Informacije (ang. Info) -> Nastavitve računa (ang. Account Settings) -> Nastavitve računa (ang. Account Settings).
- Izberite IMAP račun, kjer se pojavlja napaka in kliknite na gumb Spremeni (ang. Change).
- Kliknite na Dodatne nastavitve (ang. More Settings).
- Izberite zavihek Napredno (ang. Advanced) in rubriko Mape – Pot korenske mape (ang. Folders – Root folder path) napišite Prejeto (v primeru, da uporabljate angleško različico Outlooka napišite Inbox).
- Kliknite na gumb OK in ponovno zaženite Outlook.
Potrebujete dodatno pomoč? Pokličite nas na telefonsko številko 059 335 005 ali nam pišite na info@prasicek.si in z veseljem vam bomo pomagali!