Če se pri pošiljanju e-pošte v Outlooku prikaže napaka "503 Valid RCPT command must precede DATA", potem je najverjetnejši razlog za nastalo težavo v neustreznih nastavitvah SMTP povezave. To pomeni, da povezava za odhodno pošto ni pravilno overjena s strani e-poštnega strežnika.
Kako odpraviti Outlook napako 503?
Sledite spodnjim devetim korakom, da uspešno opravite napako "503 Valid RCPT command must precede DATA".
- V meniju izberite Datoteka (ang. File), nato Nastavitve računa (ang. Account Settings) in v podrubriki Nastavitve računa (ang. Account Settings).
- V novo odprtem oknu označite e-poštni račun, ki ga želite urediti in izberite zavihek Spremeni (ang. Change).
- Kliknite na gumb Več nastavitev (ang. More Settings).
- V zavihku Odhodni strežnik (ang. Outgoing Server) obkljukajte možnost My outgoing server (SMTP) requires authentication.
- Izberite Use same settings as my incoming mail server.
- Kliknite na zavihek Napredno (ang. Advanced).
- V polje ob rubriki Outgoing server (SMTP) vnesite vrednost 465.
- V spustnem meniju Use the following type of encrypted connection izberite "SSL".
- Spremembe shranite s klikom na gumb OK.
Ali se napaka 503 še vedno pojavlja?
Kljub temu, da ste ustrezno nastavili SMTP povezavo, pa se v redkih primerih napaka še vedno lahko pojavlja. Možni razlogi so našteti v nadaljevanju.
1. Povezava prek VPN omrežja
Če imate med pošiljanjem e-pošte vklopljeno VPN omrežje, je tudi to lahko razlog za napako "503 Valid RCPT command must precede DATA". Izklopite VPN in ponovno pošljite e-pošto.
2. Outlook datoteka .pst je poškodovana
Težavo lahko povzroča poškodovana Outlook .pst datoteka. Kako jo popraviti, preverite na uradni Outlook spletni strani.
3. E-poštni predal je poln
Če je vaš e-poštni predal poln, lahko pride do napake pri pošiljanju. Sprostite prostor v e-poštnem predalu in ponovno poskusite poslati e-sporočilo.
4. Požarni zid ali antivirusni program
Če nobena od zgoraj omenjenih rešitev ne odpravi napake 503, potem začasno izklopite požarni zid oz. antivirusni program in ponovno pošljite e-sporočila. Če pošiljanje e-pošte zdaj deluje, spremenite nastavitve požarnega zidu oz. antivirusnega programa.
Potrebujete dodatno pomoč? Pokličite nas na telefonsko številko 059 335 005 ali nam pišite na info@prasicek.si in z veseljem vam bomo pomagali!