Outlook napaka 503

Če se pri pošiljanju e-pošte v Outlooku prikaže napaka "503 Valid RCPT command must precede DATA", potem je najverjetnejši razlog za nastalo težavo v neustreznih nastavitvah SMTP povezave. To pomeni, da povezava za odhodno pošto ni pravilno overjena s strani e-poštnega strežnika.

Kako odpraviti Outlook napako 503?

Sledite spodnjim devetim korakom, da uspešno opravite napako "503 Valid RCPT command must precede DATA".

  1. V meniju izberite Datoteka (ang. File), nato Nastavitve računa (ang. Account Settings) in v podrubriki Nastavitve računa (ang. Account Settings).
  2. V novo odprtem oknu označite e-poštni račun, ki ga želite urediti in izberite zavihek Spremeni (ang. Change).
  3. Kliknite na gumb Več nastavitev (ang. More Settings).
  4. V zavihku Odhodni strežnik (ang. Outgoing Server) obkljukajte možnost My outgoing server (SMTP) requires authentication.
    Nastavitve Outlook računa
  5. Izberite Use same settings as my incoming mail server.
  6. Kliknite na zavihek Napredno (ang. Advanced).
  7. V polje ob rubriki Outgoing server (SMTP) vnesite vrednost 465.
  8. V spustnem meniju Use the following type of encrypted connection izberite "SSL".
    SMTP nastavitve
  9. Spremembe shranite s klikom na gumb OK.

Ali se napaka 503 še vedno pojavlja?

Kljub temu, da ste ustrezno nastavili SMTP povezavo, pa se v redkih primerih napaka še vedno lahko pojavlja. Možni razlogi so našteti v nadaljevanju.

1. Povezava prek VPN omrežja

Če imate med pošiljanjem e-pošte vklopljeno VPN omrežje, je tudi to lahko razlog za napako "503 Valid RCPT command must precede DATA". Izklopite VPN in ponovno pošljite e-pošto.

2. Outlook datoteka .pst je poškodovana

Težavo lahko povzroča poškodovana Outlook .pst datoteka. Kako jo popraviti, preverite na uradni Outlook spletni strani.

3. E-poštni predal je poln

Če je vaš e-poštni predal poln, lahko pride do napake pri pošiljanju. Sprostite prostor v e-poštnem predalu in ponovno poskusite poslati e-sporočilo.

4. Požarni zid ali antivirusni program

Če nobena od zgoraj omenjenih rešitev ne odpravi napake 503, potem začasno izklopite požarni zid oz. antivirusni program in ponovno pošljite e-sporočila. Če pošiljanje e-pošte zdaj deluje, spremenite nastavitve požarnega zidu oz. antivirusnega programa.


Potrebujete dodatno pomoč? Pokličite nas na telefonsko številko 059 335 005 ali nam pišite na info@prasicek.si in z veseljem vam bomo pomagali!