Če ste v orodju za pošiljanje e-pošte Outlook prejeli obvestilo o napaki 0x800CCC78, potem gre za napako pri pošiljanju e-sporočil. V nadaljevanju preverite, kako v sedmih korakih to napako odpraviti.
Spremenite nastavitve SMTP strežnika
- Odprite Outlook, v meniju izberite Orodja (ang. Tools) in Nastavitve Računa (ang. Account Settings).V primeru, da uporabljate katero od starejših verzij Outlooka, do želene nastavitve pridete s klikom na: Datoteka -> Informacije -> Nastavitve računa (ang. File -> Info -> Account Settings).
- Kliknite na zavihek E-pošta (ang. E-mail) in izberite svoj e-poštni naslov.
- Kliknite na gumb Več nastavitev (ang. More settings).
- Izberite Odhodna pošta (ang. Outgoing).
- V novo odprtem oknu izberite zavihek Odhodni strežnik (ang. Outgoing Server).
- Obkljukajte možnost My outgoing server (SMTP) requires authentication in izberite Use same settings as my incoming mail server.
- Kliknite na gumb OK.
Zaprite ter ponovno zaženite Outlook. Preverite, ali zdaj lahko pošljete svoja e-sporočila.
Ali se napaka še vedno pojavlja? Sledite naslednjim šestim korakom.
- Ponovno odprite Datoteka -> Informacije -> Nastavitve računa (ang. File -> Info -> Account Settings).
- Na zavihku Spremeni… (ang. Change…) izberite svoj e-mail naslov.
- Kliknite na gumb Več nastavitev … (ang. More Settings …).
- V novo odprtem oknu kliknite na zavihek Napredno (ang. Advanced).
- V rubriki Odhodni strežnik (SMTP) (ang. Outgooing server (SMTP)) vnesite vrednost 26.
- Kliknite na gumb OK.
Poskusite ponovno poslati e-sporočilo. Outlook napaka 0x800CCC78 bi morala biti odpravljena, vaše sporočilo pa uspešno poslano.
Potrebujete dodatno pomoč? Pokličite nas na telefonsko številko 059 335 005 ali nam pišite na info@prasicek.si in z veseljem vam bomo pomagali!