Postavite se za hip v vlogo spletnega kupca. Koliko časa počakate, da se spletna trgovina naloži? Glede na raziskavo Kissmetrics.com kar 25 % spletnih uporabnikov zapusti spletno mesto, če se to ne naloži v 4 sekundah. V nadaljevanju bomo pogledali, zakaj je tako in katere so ostale negativne posledice počasnih spletnih trgovin.
Hitrost in prvi vtis na spletu
Tako kot v vsakdanjem življenju je tudi na spletu prvi vtis še kako pomemben. Stranke in spletni obiskovalci si na podlagi tega, kako hitro se naloži spletna trgovina, ustvarijo prvi vtis o vašem poslu. Če se naloži instantno, v sekundi ali dveh, potem ste ustvarili dober vtis.
Gre za psihološki efekt, saj uporabnik hitrost poveže s profesionalnostjo in zanesljivostjo. Po drugi strani pa počasna spletna stran spodbuja nezaupanje, manjšo varnost in slabšo kakovost.
Po eni od raziskav je kar 79 % vprašanih anketirancev odgovorilo, da se ne vrnejo v spletno trgovino, ki se naloži prepočasi. V primeru počasnega spletišča torej ne dobite druge priložnosti in na ta način izgubite veliko potencialnih strank.
Uporabniki pričakujejo hitrost
Ker je hitrost prenosa podatkov prek spleta vedno višja, tudi uporabniki zahtevajo vedno hitrejše trgovine, da lahko hitro opravijo nakup. O tem pričajo rezultati raziskave, ki so jo opravili pri ameriškem podjetju Kissmetrics:
- 47 % spletnih obiskovalcev pričakuje, da se bo spletna trgovina naložila prej kot v 2 sekundah,
- skoraj 20 % obiskovalcev bo zapustilo spletno trgovino, če se le-ta ne bo naložila v 3 sekundah.
Podobne zahteve imajo tudi uporabniki mobilnih naprav, saj jih kar 85 % pričakuje, da se bo na njihovi mobilni napravi spletna trgovina naložila enako hitro kot na osebnem računalniku.
Nižja hitrost, manjša prodaja
Ena od ključnih slabosti počasne spletne strani je padec prodaje. Kot smo zapisali zgoraj, skoraj 20 % obiskovalcev zapusti trgovino, če se nalaga dlje kot 3 sekunde. To pomeni, da izgubite 20 % potencialnih strank, še preden se stran naloži.
V primeru, da vašo trgovino na leto obišče 100.000 obiskovalcev, jih boste samo zaradi počasne trgovine na leto izgubili 20.000, kar je skrb vzbujajoč podatek.
Slabše uvrstitve v iskalniku Google
Google daje velik poudarek na uporabniško izkušnjo, s katero je tesno povezana tudi hitrost nalaganja spletnega mesta. Če bi bili na spletu dve popolnoma identični spletni trgovini, bi Googlov iskalnik tisto, ki se naloži hitreje, uvrstil višje.
Splošno znano je, da spletni obiskovalci v večini primerov obiščejo samo strani, ki so med rezultati iskanj na prvi strani Googla. Če se bo vaša stran samo zaradi počasnega nalaganja uvrstila šele na drugo stran ali nižje, boste izgubili večino potencialnih strank. Večina bo namreč odšla k vaši konkurenci, ki je na prvi strani med rezultati iskanj.
Kako pohitriti spletno trgovino?
Zdaj ko poznate glavne slabosti počasne spletne trgovine, je čas, da ukrepate. Prvi korak je, da si zagotovite zanesljivo in hitro spletno gostovanje. Ste vedeli, da gostovanje na SSD diskih omogoča, da se spletne strani naložijo tudi do 5x hitreje kot na standardnih HDD diskih?
SSD gostovanje vam nudimo tudi pri Prašiček.si, in to po izjemno ugodnih cenah. Vabimo vas, da si izberete paket gostovanja in naredite prvi korak k hitrejši spletni trgovini. V primeru, da ne veste, kateri paket je primeren za vašo trgovino, se lahko obrnete na našo tehnično podporo in z veseljem vam bomo pomagali izbrati pravega.