Ime lahko pove veliko. No, včasih je to veljalo predvsem za ljudi, v sodobnem času pa ime lahko pri ljudeh tudi zavaja. Ne pove nam niti tega, iz katerega konca sveta oziroma kateri kulturi pripada človek, včasih pa ne izraža niti njegovega spola.
Vsekakor pa lahko ime pove veliko o drugih stvareh, na primer o spletnih straneh. V mislih imamo domene, kjer lahko za ime poskrbimo z obema deloma domene – z jedrom in končnico. Pri prvem smo lahko izjemno kreativni in tako poskrbimo, da se kar najbolj prilagodi vsebini spletne strani, blagovni znamki ali proizvodu, pri domenski končnici pa izbira ni povsem naša.
Domenske končnice so namreč določene in izbiramo lahko zgolj med obstoječimi. Vendar pa to ne pomeni, da je izbira majhna. Tudi takrat, kadar so že zasedena vsa zanimiva imena za generične domenske končnice (npr. .com) ter nacionalne (.si), lahko izbiramo še med celo vrsto tematskih končnic. To so tiste, ki povedo, katero področje pokriva naša spletna stran, kakšna je narava našega podjetja, kakšna filozofija stoji v njegovem ozadju in podobno.
Katere so najbolj zanimive tematske domene?
1. Končnica .guru
Ste mojster za posamezno področje? Potem se lahko okličete tudi za guruja. Strani s končnico .guru so lahko polne modrosti in nasvetov z izbranega področja: ljubezen, spolnost, joga, priprava sladic …
2. Končnica .wtf
Preklinjate z razlogom? Morda želite na tak način opozoriti na nenavadna, nepojmljiva, neprimerna in nepravična dogajanja. Ali pa ste le radi blizu mladim in njihovem načinu izražanja, saj ponujate na strani zanje zanimive teme ter izdelke.
3. Končnica .email
Se vaša spletna stran na kakršen koli način ukvarja s spletno pošto? Morda nudite zmenkarije? Bi radi, da si otroci s celega sveta med seboj dopisujejo v elektronski obliki, tako kot ste imeli dopisovalce prek polžje pošte nekoč sami?
4. Končnica .center
Vaša spletna stran se lahko predstavlja kot center za neko področje. Na primer kot center na področju nekega športa, saj boste na njej delili množico informacij o njem. Ali pa center za glasbo, film in podobno.
5. Končnica .coffee
Gotovo nas večina obožuje kavo … in ob kavi se dogaja marsikaj. Ob njej radi klepetamo, se nasmejemo, delimo zanimivosti in šale, prijateljske nasvete. Končnica torej lahko označuje domeno, ki se lahkotno ukvarja s tematikami za sprostitev, ali pa gre dejansko za domeno, ki se posveča kavi.
6. Končnica .house
Dom in hiša – tu se lahko najdejo nepremičninske agencije, prodajalne z izdelki za dom, nasveti za urejanje doma, »naredi sam« ideje, projekti, ki skrbijo za pomoč brezdomcev. Imate sami morda še boljšo idejo?
7. Končnica .institute
Zakaj bi se ukvarjali z nečim kot povsem običajno podjetje ali posameznik, ko pa lahko daste z domensko končnico svoji strani oznako »inštitut« in tako pridobite na vrednosti? No, ni nujno da gre za resen inštitut za pravo znanost. Lahko gre tudi za inštitut za mačjo vzgojo ali hamburgerje. Zakaj se ne bi nekoliko pošalili?
8. Končnica .marketing
Brez dvoma končnica, ki jasno pove, katera je naša primarna dejavnost oziroma s čim se ukvarjamo. Lahko pa se zato veliko bolj poigramo s prvim delom domene. Kaj pravite na nor.marketing?
9. Končnica .menu
Zakaj bi svoje kuharske recepte delili na strani z generično ali nacionalno domensko končnico, ko pa je .menu odlična prav za takšen namen? No, pa tudi restavracijam lahko pride prav. Sicer lahko za recepte izberete tudi .recipes ali .cooking, za gostinski lokal pa denimo .pub. Pri gostinstvu in hrani je možnosti kar veliko!
10. Končnica .ninja
Ne, to ni končnica, ki je nujno namenjena ljubiteljem borilnih veščin, temveč je lahko uporabna za vse mojstre, ki se ukvarjajo z odpravljanjem oziroma reševanjem najrazličnejših vsakdanjih težav.
11. Končnica .rocks
Končnica za glasbene skupine? Ni nujno! To je končnica za vse, ki so »zakon«, kot bi rekli mladi. Na primer summer.rocks je lahko domena, namenjena poletnim užitkom in dogodivščinam. Ta je sicer že zasedena, tako da si boste morali izmisliti nekaj drugega.
12. Končnica .pro
Ne, to ni domena za amaterje. Že ime pove, da je namenjena profesionalcem oziroma najboljšim. V čem? V čemer koli!
13. Končnica .jewelry
To je gotovo ena najbolj nenavadnih končnic in težko si je predstavljati, da je področje nakita tako pomembno, da bi potrebovalo kar svojo tematsko končnico. Morda ne smemo soditi po sebi. Nenazadnje gre za besedo v angleškem jeziku, torej se predvideva, da trg predstavlja ves svet, v tem pa navdušencev nad nakitom ni malo. Sicer pa je na voljo tudi končnica .diamonds.
14. Končnica .ooo
Še ena končnica, ki takoj pritegne pozornost. Še posebej zato, ker ne vemo, kaj naj si ob njej sploh mislimo. Nekaj pa je gotovo: z njo bomo izstopili iz povprečja!
15. Končnica .plus
Dobra izbira za tiste, ki bi radi pokazali že z imenom, da nudijo nekaj več, predvsem več kot konkurenca. Da k osnovi dodajajo še dodatek. Prav tako je domena odlična za podjetja, ki imajo v svojem imenu kot zadnjo zapisano besedo plus.
Vse naštete in mnogo drugih tematskih domen lahko po ugodnih cenah registrirate pri nas!